Thursday, October 16, 2008

Christmas Tree contest/Konkurs choinkowy

Małgosia declared a contest on her blog in September, there wasn't too much time as the sign ups closed on Sept 20th. She gave a Christmas tree chart to all participants and they had to choose the stitching technique, colors and finishing. There were 47 participants! Today she published the results on her blog - check them out as the trees are real beauties, the girls have more photos on their blogs, just look for the blog address on the pic and enter it through the participant list. There are so many different color schemes and finishing ideas - I really loved seeing how imagination can change such a simple design in so many ways.

No stitchy update today for me, I stitched a bit on the SMS but there's not too much difference since I posted a last pic of it and quite a lot on my TT, but I promised myself that I won't show it till I finish the page and it's still not done, just single stitches missing now but unfortunately I won't be able to stitch on it till Monday as this will be my uni weekend.

My blog also got a bit wider - this is the only way to proudly display my HAED finisher blinkie :)
I started labeling my posts with PL for Polish and EN for English - so to read posts written at least partly in English just click on the EN label.


Dziś wyniki konkursu choinkowego Małgosi - chciałam serdecznie pogratulować wszystkim zwyciężczyniom. Bardzo podobały mi się prace wszystkich uczestniczek i byłam pod ogromnym wrażeniem ich pomysłowości , zwłaszcza w wykończeniu prac.

Dziś niestety nie zamieszczę żadnego zdjęcia moich prac - w tym tygodniu bardzo mało czasu miałam na wyszywanie, więc nie ma się czym chwalić ;) Najbardziej posunęły sie do przodu prace nad wzorem HAED TT Madonna and 2 Angels - schemat ten składa się z 3 obrazków, zaczęłam od lewego panelu i powoli kończę pierwszą stronę ( pierwsza jest największa, na pozostałych jest niewielkie nałożenie wzoru, ma 7840 krzyżyków). Zdjęcie zamieszczę na początku przyszłego tygodnia, wtedy strona powinna być gotowa, w weekend niestety czasu na wyszywanie będzie bardzo mało ponieważ mam zajęcia.

Rozszerzyłam nieco szerokość bloga - starałam się aby wszystko pozostało widoczne nawet przy rozdzielczości 1024 x 768, mam nadzieję że mi się to udało. - tylko w ten sposób mogłam zmieścić w bocznym panelu blinkie otrzymany za skończenie schematu HAED. Jestem z niego bardzo dumna. Dostałam go za skończony we wrześniu QS Blossoms - wyszyłam go na prezent dla mamy.

Będę teraz więcej pisać po polsku - nie spodziewałam się odwiedzin tylu osób z Polski ponieważ moje kontakty krzyżykowe są głównie zagranicą,
dziękuję Wam za odwiedziny w moim blogu. Wszystki wpisy przynajmniej częściowo po polsku mają label PL (nie mam pojęcia jak się to w polskiej wersji bloggera nazywa), więc jeśli ktoś chce pominąć wpisy po angielsku wystarczy wybrać PL i tamte znikną. Wpisów po poslku jest na razie bardzo mało, ale obiecuję, że teraz będzie ich znacznie więcej :)

No comments:

Post a Comment