Sunday, January 5, 2014

Day 4 - Nora Corbett - Donner

I really loved stitching this one, I think I will be back to it quickly. The linen is lovely grayish blue shade and the thread colors look great against it. You can already see the antlers, well at least parts of them :)

Świetnie haftowało mi się tą pracę, myślę, że wrócę do niej szybko. Len ma cudowny szaroniebieski kolor i bardzo podobają mi się na jego tle jasne kolory muliny.Udało mi się wczoraj wyhaftować sporą część rogów renifera




I took a quick picture for my Sunday start - Count LeScarrot - it is the pumpkin charm and a couple of the cute striped beads.

Dziś pracuję nad Count LeScarrot - zanim zaczęłam zrobiłam zdjęcie załączonej do wzoru dyni i dwóm z koralików, które mają przeurocze paski



No comments:

Post a Comment