Tuesday, November 18, 2008

Stitching Secret Pal/ Haftowany Secret Pal

I've started sending out questionnaires for the Stitching Secret Pal exchange, I doubt I will be able to send out all tonight, I have to translate almost all of them and this takes more time than I thought it will. Sorry in advance for all spelling mistakes but I'm trying to hurry LOL


Zaczęłam rozsyłać kwestionariusze dla grupy międzynarodowej, raczej nie dam rady wysłać wszystkich dzisiaj, nie zdążę z tłumaczeniami. Z góry przepraszam, jeśli trafią się jakieś literówki, ale postanowiłam postawić w tym wypadku na szybkość. Wysyłam również zaproszenie do międzynarodowego bloga wymiany , staram się najpierw wysłać maila, więc komplet zaproszeń powinien być rozesłany dopiero jutro. Wszystkie wpisy powitalne w blogu są już przetłumaczone. Wasze wpisy będę starać się tłumaczyć w miarę na bieżąco.

1 comment:

  1. Ja już kwestionariusz otrzymałam. Dziękuję również za zaproszenie do współtworzenia blogu Secret Pol.
    Pozdrawiam Basiu:)

    ReplyDelete