Tuesday, November 25, 2008

Roseanne & Special Stitches Workshop

Yes, I've been signing up again. This time I signed up for Chatelaine Special Stitches workshop:

Tak, znowu sie zapisałam ;) Tym razem na warsztaty Special Stitches Chatelaine:




and for a Needlepoint Heart Roseanne SAL by Martina Dey (Wiehenburg):
oraz na SAL schematu Roseanne autorstwa Martiny Dey (Wiehenburg):




Both groups start in December, considering I still want to stitch MMM3 this will be a month full of new starts :) The materials list for Roseanne hasn't been posted yet and I have to wait for kit from European Cross Stitch to arrive for the Special Stitches Workshop so I guess I won't be starting any of them on 1st. I have been stitching GFG at home and QS MB at work, I made some progress on both but still hasn't reached my goals as I had such a busy weekend that I wasn't able to stitch anything. I have very little left on GFG so I should be able to post a pic of it on Wednesday or Thursday.
On Saturday I went to the Monthly Craft Meeting - you can see the pics on Kaila's website here. The last one is of Kaila and me :)

Obie grupy zaczynaja się w grudniu, więc biorąc pod uwagę, że w dalszym ciągu planuję wzięcie udziału w grupie MMM3, zapowiada się miesiąc pełen nowych startów :)
Nie ma jeszcze listy materiałów do Roseanne i będę musiała poczekać aż dotrze do mnie zestaw do Special Stitches z European Cross Stitch, więc na pewno nie zacznę wyszywać żadnego z tych schematów na początku miesiąca.
Pracuje teraz nad QSMB w pracy i GFG w domu, niestety nie udało mi sie jeszcze zrobić planu miesięcznego na żadnym z nich, miałam tak zabiegany weekend, że nie nie postawiłam nawet ani jednego krzyżyka. Na GFG zostało mi juz bardzo niewiele, więc zamieszczę zdjęcie w środę lub w czwartek.

W sobotę byłam na spotkaniu w Małopolskim Centrum Robótkej Ręcznych - zdjęcia są tutaj na stronie Kaili - a na ostatnim zdjęciu ja i Kaila :)

1 comment:

  1. Basiu jesteś niesamowita...skąd bierzesz na to wszystko czas?:)

    ReplyDelete