Thursday, November 20, 2008

Pay It Forward / Podaj dalej

Once I started participating in various stitching exchages, contests and other 'games' there seems to be no end to it. As the term is one year even I will be able to stitch and finish something LOL
This time I signed up for PIF on a blog Kreatywne Ogrody.

The rules are as follows:
1) you have to have a blog
2) first 3 people to leave a comment under this post will receive a hand-made gift
3) the gift must be sent out in 365 days
4) you have to 'pay' by posting this contest on your blog, giving a chance to other 3 people to participate
5) each blogger can participate up to 3 times

I more than happy to post internationally :)

Jak już zaczęłam uczestniczyć w rozmaitych blogowych zabawach zdaje sie to nie mieć końca. Tym razem załapałam sie na PIF na blogu Kreatywne Ogrody.

Zgodnie z zasadami ogłaszam PIF na swoim blogu:

1) należy posiadać własnego bloga;
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzyma mały, ręcznie robiony prezencik;
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4) za to musisz "zapłacić" - umieszczając na swoim blogu post podobnej treści i dać szansę 3 kolejnym blogowiczom na złapanie prezenciku (tym razem od Ciebie) :)
5) Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy!

Osoby mieszkające poza granicami Polski też są mile widziane :)

Zapraszam :)

4 comments:

  1. Miło mi że jestem pierwsza.Zglaszam sie do zabawy.
    http://nitkowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Oooooo kolejna zabawa!! Zgłaszam się jako druga i pędzę na mój blog dokonac stosowny zapis :-) Pozdrawiam,Maja

    ReplyDelete
  3. Lubie prezenty. Robić też :-) .

    ReplyDelete
  4. Wow - szybko poszło :))) Wyślijcie mi proszę adres ma maila (jest w profilu bloggera)

    ReplyDelete