Tuesday, February 3, 2009

PIF and TT 1.1/ PIF, postępy prac na TT i NOWY SAL

It's hard to desribe what last 10 days were like, the best word that comes into my mind is hectic. We were working 10-12 hours a day - packing and moving stuff. We weren't able to finish on Saturday but luckily we finished yesterday. There's still a lot of work to be done, but I'm definitely staying home this week, I have an infection and what's most important I need some rest.

Ciężko opisać jak wyglądały ostatnie dni, pracowaliśmy po 10-12 godzin dziennie pakując i przewożąc rzeczy. Nie udało się nam zdążyć na sobotę, ale wczoraj szczęśliwie mogliśmy zdać lokal. Jest jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia, ale do końca tygodnia robię sobie wolne - jestem przeziębiona i muszę choć trochę odpocząć.

Sometime in the middle of last week I received a PIF package from Karola-2008. I absolutely love it and it really cheered me up. Thank you!!!

W połowie zeszłego tygodnia dotarła do mnie przesyłka zawierająca PIF od Karoli-2008.
Prezent bardzo mi się podoba i sprawiał mi dużo radości. Dziękuję serdecznie !!!

Now my TT - I'm really enjoying working on it now. My plan was to stitch more background last month, but that would mean moving it to a frame so I just keep stitching in the space I still have available without moving the hoop.

A teraz TT - bardzo dobrze mi się nad nim teraz pracuje. W styczniu planowałam wyszyć więcej tła, ale doszłam do momentu w którym musiałabym przenieść haft na ramę, więc na razie ograniczam się do miejsca, które mam w obrębie tamborka.

That's it for now, I'll be stitching TT and slowly working through my inbox and reader next few days :)

To na dzisiaj tyle, najbliższe dni przeznaczę na TT i przedzieranie sie przez skrzynkę mailową i czytnik google :)

Dodam jeszcze, że właśnie skończyłam prace (przynajmniej ich wstępny etap) nad blogiem SALowym. Nazwałam go roboczo Wspólne haftowanie. W tej chwili świeci pustkami, ale mam nadzieję, że szybko się zapełni. Osoby chętne do udziału w zabawie proszę o zgłoszenia mailowe

1 comment:

  1. Ślicznego PIF-a dostałaś. Zreszta podobnie jak i ja bo i do mnie przesyłka od karoli-2008 dotarła.

    Postępy w hafcie spore ale tak na niego patrzę i coś mi się wydaje, że to dość duża praca.

    ReplyDelete