Friday, January 2, 2009

January goals/ Plany na styczeń

First the recap, not looking good this month.

- finish page 7 on GFG - yes
- finish page 1 on QSMB (missing only 400 stitches) - did 400 stitches, but didn't finish the page
- at least 2000 stitches on TT - yes
- finish the stocking - no
- finish X-mas exchange for Nadia - yes, stitched, finished and mailed
- finish Secret Pal exchange - yes, stitched
- finish part 2 of MMM1 - no
- start Chatelaine Special Stitches Workshop - no
- start Wiehenburg Needlepoint Heart Roseanne - yes
- continue on part 4 SMS - no

From this list you can see which pics you will be seeing soon :) Aside from the list I have started Chatelaine Advent calendar, so far I have finished parts 1 and 4 (out of 22 LOL).

My list for January will be a bit different, I know that if I don't put it this way I will never do the a and b points - I hate backstitching and page 13 on GFG is almost entirely black.
- 2000 stitches on the TT
- stitch 5 parts of the Advent Calendar
- finish part 4 of SMS
- finish page 1 of QSMB
- start Special Stitches Workshop
- Bebezet contest
- start a sampler for the Polish SAL
- start Fiona (HAED 2009 SAL)
a. 1 hour of backstitching on Wednesdays
b. 1 hour of stitching the black background on Tuesdays

I haven't had any plans for 2008, I started stitching in Dec 2007 so it was very new to me. I'm very glad with how my stitching has developed. I managed to finish 6 designs. For 2009 my plan will be to finish at least twice as much :)

Najpierw podsumowanie grudnia:
- skończyć stonę 7 GFG - tak
- skończyć stronę 1 QSMB (tylko 400 krzyżyków) - 400 krzyżyków zrobione, ale nie skończyłam strony
- 2000 krzyżyków na TT
- tak

- skończyć skarpetę - nie
- skończyć wymianę świąteczną dla Nadii - tak
- skończyć wymianę Secret Pal -
tak
- skończyć część 2 MMM1 -
nie

- zacząć Special Stitches Workshop Chatelaine - nie
- zacząć Needlepoint Heart Roseanne (Wiehenburg) - tak


Lista na styczeń będzie wyglądać nieco inaczej, w przeciwnym wypadku nie zabrałabym się za punkty a i b.

- 2000 krzyzyków na TT
- 5 części kalendarza adwentowego
- skończyć część 4 SMS
- skończyć stronę 1 QSMB
- zacząć Special Stitches Workshop
- konkurs Bebezet
- zacząć sampler na SAL
- zacząć Fionę (HAED BB 2009 SAL)
a. godzina backstitch'y w środę
b. godzina czarnych krzyżyków na GFG we wtorki


Nie robiłam planów na 2008, zaczęłam haftować w grudniu 2007, więc ciężko było o jakiekolwiek plany. Jestem zadowolona z tego jak rozwija się moje hobby. Udało mi się skończyć 6 schematów w 2008 roku, w 2009 planuję przynajmniej 2 razy tyle :)

3 comments:

  1. Ogromniaste plany i to tylko na miesiąc . Mam nadzieję, że znajdziesz tez czas na wklejanie zdjeć z postepów i pisanie na blogu bo trochę Cię mało ostatnio ;)

    ReplyDelete
  2. Aeljot,ma rację coś mało Cię ostatnio widac a ja tu codziennie zaglądam i tęsknię za nowinkami:)mam nadzieję,że teraz pomimo takiego ogromu prac będziesz częściej,i że wspólnie zaczniemy jakiś cudny sampler.

    ReplyDelete
  3. jestem szczerze zaszokowana informacją jak krótko haftujesz. a takie cuda wychodzą spod twojej igły, że aż dech zapiera.
    w nowym roku życzę więc chęci i pasji oraz czasu :D

    ReplyDelete