Sunday, January 25, 2009

Advent 1.3 and Fiona 1.2




And now a quick stitching update time. Unfortunately there's not much to show, the progress on Fiona and Advent Calendar is all last week's stitching as this week I made about 300 stitches, which is less than I usually do in a day.

A teraz czas na postępy hafciarskie - niestety niewiele nowego u mnie w tym temacie. Postępy w pracach nad Kalendarzem i Fioną poczyniłam jeszcze w zeszłym tygodniu, w tym zrobiłam jakieś 300 krzyżyków, zazwyczaj więcej robię w jeden wieczór.


I'm very very busy with work, we decided to close our company and I have to empty 350 square meters before January 31st and to make things worse I have 6 tests/exams on that day. So if you wrote to me and I'm not writing back - I'm very very sorry but most probably I won't be able to respond before the end of the month.


Jestem bardzo zajęta pracą, zamykamy firmę i do 31 stycznia muszę opróżnić lokal o powierzchni 350 m2 a co gorsza w tym dniu mam 6 egzaminów i zaliczeń. Więc w tym miesiącu już raczej nie będę miała czasu na wpisy blogowe. Bardzo przepraszam osoby, które do mnie napisały lub zostawiły pytania w komentarzach, odpowiedzieć będę mogła dopiero na początku lutego. Mam nadzieję, że rozumiecie :)

2 comments:

  1. W takim razie powodzenia Basiu:)
    A jak już wrócisz...podeślij mi proszę swój adres domowy :)

    ReplyDelete
  2. zapraszam do siebie po wyróżnienie:)))

    ReplyDelete