Tuesday, January 13, 2009

Advent 1.2 and QS Fiona 1

I'll start with the Advent Calendar. I've finished parts 6 and 7 and will move to 8-10 now. So far it's only greens, for some reasons all pics kept coming dark so took a close shot of the leaves so you can see the actual colors.

Zacznę od kalendarza adwentowego. Skończyłam części 6 i 7 i przejdę teraz do 8-10. Jak na razie całość jest zielona :) Wszystkie zdjęcia tej pracy wychodziły mi dziś ciemne, więc zrobiłam zbliżenie liści, aby widać było prawdziwe kolory.


Here are the leaves - I just can't wait for a sunny day so I can finally take good pictures.
A teraz liście. Nie mogę się doczekać na słoneczny dzień, żeby się dało zrobić wreszcie dobre zdjęcia.



And now Fiona - I'm stitching 1x1 on Pastel Pale Peach Brittney. I did very little over the weekend and was catching up today, I think I have about 1500 stitches. I plan to continue with the blues for a while.

A teraz Fiona - zdecydowałam się na haft 1x1 na Pastel Pale Peach Brittney (28ct). Przez weekend zrobiłam bvardzo mało, więc nadganiałąm dzisiaj. Myślę, że zrobiłam ok 1500 krzyżyków. W najbliższym czasie będę uzupełniać tło.




I got a Kreative Blogger award :)) I'll think about my choices and post them soon. Also as Nadia pointed it out I made a slight mistake while writing about the Haed SAL - it's enough to post a progress pic to qualify for the next page - you don't have to finish it.

Dostałam nagrodę Kreative Blogger :) Zastanowię się nad moimi nominacjami i w najbliższym czasie zrobię stosowną notatkę.
Nadia dała mi znać, że zrobiłam błąd pisząc o zasadach HAED SAl - aby zakwalifikować się do następnej strony wystarczy zamieścić na forum zdjęcie pracy - nie trzeba skończyć bieżącej strony. I nie napisałam, że ten SAL jest darmowy.

Basiu - nie ma problemu, podam mój numer telefonu :) Tak jak prosiłaś już usuwam Twój komentarz.
Aniu - dziękuję Ci serdecznie - na nastepną wystawę z pewnością się wybiorę a jak uda mi się skończyć kilka prac to nawet o wzięciu udziału pomyślę :)

4 comments:

  1. He, he...now you need to add them to that nice long list of WIPS on the right...its almost the same as mine now I think ;-)

    ReplyDelete
  2. O już zaczęłaś HAED :)
    Tez się zapisałam na to forum i mam akceptację :)
    Zaczynam się dopiero wczytywac w forum żeby wiedzieć co, gdzie i kiedy wysyłac i robić :)
    Dziękuję za wsyzstkie linki, które podajesz - dzięki Tobie mam możliwość udziału w zabawach o których nie miałam pojęcia.

    ReplyDelete
  3. Witaj Basiu, u Ciebie na blogu jak zwykle wiele się dzieje...Podziwiam prace i trzymam kciuki za Twoje plany na ten rok! Przyznałam Ci wyróżnienie Kreativ Blogger-szczegóły u mnie,zapraszam! Pozdrawiam serdecznie,Maja

    ReplyDelete
  4. witaj, dzięki twoim zachętom zapisałam się na SAL HAED. mam kilka pytań w tej sprawie. czy materiał, na którym wyszywasz to płótno takie do hardangera, czy jakiś len, czy aida? nie wiem za bardzo jak to ugryźć. widzę, że ma same krzyżyki, bez dodatkowych nitek, że tak powiem, a we wzorze nie ma półkrzyżyków? przepraszam, że może niejasno się wysławiam, ale tylko na aidzie haftowałam zawsze i to dla mnie nowość. jeżeli zechcizłabyś odpowiezieć, to podaję maila: finia(małpa)o2.pl
    dzięki.

    ReplyDelete