Tuesday, August 17, 2010

Meet Fiona // Poznajcie Fione

It has been over a year since I last wrote, but guess what - I am still stitching :)

I am trying to finish Fiona now, I managed to finish page 6 last weekend and now I only have 2 to go. I am hoping to finish her by the end of August.

Thank you for all emails and comments, I had to turn on comment moderating because of all the spam, I am sorry for that and will try to moderate all the comments asap.



Od mojego ostatniego posta minal rok, ale pomimo tego, ze zdjec nie pokazywalam, nadal haftuje.

W ubiegly weekend skonczylam 6 strone Fiony, pozostaly 2, juz zaczete. Mam nadzieje skonczyc calosc do konca sierpnia.

Dziekuje wszystkim za maile i komentarze, co do komentarzy ze wzgledu na olbrzymia ilosc spamu zmuszona bylam wlaczyc moderowanie, postaram sie przejrzec wszystkie jak najszybciej.

Pozdrawiam goraco :)

10 comments:

  1. jejku jak fajnie że jesteś. Ostatnio z Aploch rozmawiałyśmy o tym że gdzieś zaginęłaś i że tęsknimy za Tobą i Twoimi pracami i wpisami.
    Więc łelkam hołm i pisz dużo :) uściski :)

    ReplyDelete
  2. wow,wróciłaś;jak miło i w dodatku jeszcze z takim cudeńkiem:) pozdrówka

    ReplyDelete
  3. Pięknie Fiona urosła. Bardzo ładny haft.
    I przede wszystkim witaj. W końcu się odezwałaś. Mam nadzieję, że wróciłaś już na stałe i będzie można częściej coś tu poczytać i pooglądać Twoje śliczne hafty.

    ReplyDelete
  4. cieszę się że wróciłaś :) dzięki Tobie trafiłam na piękne wzory Chatelaine za co pięknie dziękuję :)

    ReplyDelete
  5. Witaj Basiu po dłuugiej przerwie. Czekam na Twoje kolejne relacje robótkowe. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Dziękuje Wam serdecznie :) Mam nadzieję, że czas pozwoli na w miarę regularne postowanie. Aniu - Twój komentarz kwietniowy zobaczyłam dopiero teraz podczas moderownia i rozbawił mnie do łez. Zdecydowanie go nie usunę :D

    ReplyDelete